Oon taas vaihteeks ollu tosi laiska kirjottamisen kanssa. Enkä pelkästään blogin, vaan myös kirjeiden ja sähköpostien. Pahoittelen.

Kirjotan viimesen vähän yli kuukauden asioita nyt tosi tiivistetysti. Kevätloma alko maaliskuun puolenvälin paikkeilla ja loppu huhtikuun alussa. Lähinnä tuli hengattua kotona, mutta sain kyllä aikaankin jotain. Mm. siivosin kylpyhuoneen perusteellisesti. Kahen tunnin homma musiikkia kuunnellen. Oli yllättävän mukavaa. 8) Loman ekana viikonloppuna naapurissa oli joku "tehdään ja syödään currya ja yakisobaa" -juttu, jonne menin auttamaan. Mun apua ei kauheesti tarvittu, joten hengasin sitten uuden ystäväni, Tomomi-sanin kanssa. Juteltiin kaikenlaista, ja sitä liikutti ihan kyyneliin asti, kun mä lähdin hakemaan kotoa juoksien rahaa hyväntekeväisyyteen itä-japanilaisia varten. Tuntu hyvältä tehdä jotain kärsineiden hyväksi.

Oon kyseisen viikonlopun jälkeen hengannut Tomomi-sanin kanssa aika paljon. Sen kanssa on aina hirveen mukavaa, vaikka ikäeroa onkin 17-18 vuotta. Tullaan tosi hyvin toimeen ja huomataan joka kerta jotain uusia yhteisiä piirteitä toisistamme. Tomomi-san on mun luottohenkilö Japanissa. Voin puhua sille mistä vaan, ja se ymmärtää. Ette uskokaan, miten onnellinen mä olen, että löysin sellasen ihmisen Japanista. <3

Loman viimesellä viikolla käytiin host perheen kanssa tällasessa www.suginoi-hotel.com/english/index.html paikassa. Oli ihan mielettömän upeeta. <3 Ihanat kuumat lähteet ja uima-allas, illalla hieno suihkulähdevaloesitys, jossa oli musiikkina Harry Potter ja Pirates of the Caribbean -musaa. Ruokasali oli semmonen iso halli, jossa oli kaks isoo seisovaa pöytää keskellä, yks sivussa ja niiden lisäks pieniä kojuja reunoilla. Kojuista löyty mm. sushia, raamenia, currya, taskurapua jne. Kaikki yöpymismaksuun liitettynä. Eikä yks yö edes maksanu ku about sata euroa! (...miten tää alko mennä mainostukseks...? XD) Kaikkein parasta oli, ku ekaa kertaa seittemään kuukauteen pääsin saunaan! <33 Istuin lauteilla kuin taivaassa. Ja saunan jälkeen pulahdus kylmävesikylvyssä oli piste i:n päälle.

Koulu alko taas 8.4. ja mulle on pikku hiljaa alkanu valjeta jäljellä olevan ajan vähyys. Sunnuntaina enää kaks kuukautta kotiinpaluuseen! Oon ilonen, mut kans hirveen surullinen. Ilonen oon, koska pääsen taas tapaamaan Suomen perhettä ja ystäviä ja sukulaisia, ja koska täällä kuitenkin on melko rankkaa kaikesta huolimatta. Japani ei vaikuta tuntevan sanaa "vapaus". Se tiedettiin jo etukäteen, mutta käy se koville silti. Suomessa sitten pistän ranttaliks ohoho~ <3 (ehken kuitenkaan) Surullinen oon, koska tulee kauhee ikävä kaikkia Japani-ystäviä.(Japanissa mulla on ekaa kertaa joka päivä oikeesti hauskaa koulussa.) Mut ollaan sovittu, että pidetään yhteyttä Skypen kautta, niin ehkä mä selviän. n_____n Ja on tässä vielä tää kaks kuukautta! Niistä otetaan kaikki irti!

 

Tsubaki <3

 

Löysin itelleni ajopelin.

 

Tulee mieleen Amerikka. Joku LA tai vastaava. Ku mentiin bussilla Suginoihin, nii matkan varrella monessa paikassa näky Amerikan vaikutus hyvin. Välillä tuntu, et oltiin hypätty yhtäkkiä toiselle mantereelle. :'D

 

Ruokaaaa!! <33 Söin kaikki etualalla näkyvät neljä lautasellista + jälkiruoan.

 

Ne pakolliset kirsikankukat. <3