Tsuki no kioku -fallen- ~ D'espairsRay

 

Halloween tuli vietettyä suunnitelmista poiketen Hagissa viiden jätkän kanssa. Oli ihan mielettömän kivaa, varmaan yks parhaista päivistä, mitä mulla on täällä ollut. 8)))

On tullut tavaksi aina koulun jälkeen käydä 7/11 nimisessä kaupassa ostamassa leipä ja onigiri(riisipallo) välipalaksi. Suosikkiyhdistelmä on kinkkukananmunavoileipä ja katkarapumajoneesionigiri. Pitkiä yhdyssanoja ja todella terveellistä vielä. :'D Musta tuntuu, etten oo enää niin timmissä kunnossa kun palaan Suomeen. Ei se mitään. Mä en vain pysty vastustamaan kaikkia japanilaisia herkkuja. Melonileipä on ihan mielettömän hyvää ja lämmin persikkacalpis on mun onnellisuusjuoma. <3

Tajusin, etten oo tainnut kirjoittaa tänne vielä mun kotitöistä mitään. Nehän poikkeaa jokaisella vaihto-oppilaalla toisistaan; eilen kuulin, että yhden tarvitsee vain käydä kaupassa pyydettäessä. :'D Mä laitan joka aamu pyykit kuivumaan. Siinä menee noin kakskymmentä minuuttia, koska pyykkiä tulee paljon. Täällä on ilmeisesti tapana heittää koko vaatekerta yhden(tai puolikkaan) päivän käytön jälkeen pyykkikoriin. Muihin hommiin kuuluu pestyjen astioiden paikalleen laittaminen(joskus myös käsin tiskaus, yleensä omasta aloitteesta), pöydän kattaminen, oman huoneen siistinä pitäminen(luonnollisesti) ja illalla perheen kanssa pyykkejen viikkaaminen. Olin henkisesti varautunut suurempaan työmäärään, joten on aika chilliä menoa suurin osa ajasta. Paitsi sillon kun pyykkejä on aamulla ihan sairaasti, enkä mä meinaa ehtiä laittamaan niitä kuivumaan sen takia.

Japanilainen kiittäminen, anteekspyytely ja nöyristely tarttuu nopeesti. Mä oon koko ajan kumartelemassa ja sanomassa "arigatoo" ja "sumimasen" jne. Välillä sillonkin, kun en tiedä, mistä kiitän. Otan sen semmosena, että "se nyt vaan kuuluu tapoihin". Koko ajan hymyileminen ei ole ihan vielä mennyt lihasmuistiin. Itse kun olen sitä mieltä, että vaikka on kivaa, niin sitä ei tartte näyttää sillä että hymyilee 24/7. Varsinkin väsyneenä hymyileminen on hankalaa. Kai senkin pikkuhiljaa oppii. Jokaisen hymyn ei tarvitse olla aito, kuten olen huomannut. Välillä ihan selkäpiitä karmii, kun näkee miten nopeasti hymyt ihmisten kasvoilta kaikkoavat. Mulla kun ne jäävät huulille ja silmiin vielä moneksi minuutiksi keskustelun jälkeen, ihan luonnostaan.

Pääsen taas pitämään saman puheen kuin aikasemminkin. Tällä kertaa en tiedä kyllä kenelle, mutta eiköhän se selviä viimeistään juuri ennen h-hetkeä. :'D No pressure.

 

Ernunurkkaus:

Oon tykästynyt semmoiseen ihkutusbändiin kuin Arashi. Niillä on ihan perus musaa, mutta se iskee muhun. :) Ehkä asiaa auttaa se, ettei bändin jätkät ole paskemman näköisiä... Lisäks mua kiinnostais katsoa futisanimea, jonka nimi on "Inazuma Eleven". Se tulee telkkarista, mut mä haluan nähdä alusta loppuun, en vain random-jaksoja. Siinä vain pelataan futista mausteena jotkut supervoimat. Yleensä semmoset sarjat ei oo mun juttu, mutta yks cool Hitsugaya Toushiroun näköinen tyyppi herätti kiinnostuksen. XD

Ostin Hagane no Renkinjutsushi - Yakusoku no Hi e -nimisen PSP-pelin, vaikkei PSPtä vielä olekaan. :'D Oon lainannut host perheen PSPtä pelatakseni ja se on IHANA. Siis se peli. Paras. Haluun pian oman pelikoneen, ettei tartte lainailla.

Niitä koulupukukuvia saatte edelleen odottaa. Oon ollu laiska.

 

Okonomiyaki <3

 

Koulueväät, jotka kylläkin söin kotona, koska pääsin aikasin kokeiden takia. :'D

 

Isoja, kivisiä pirunnyrkkejä ja MERI! Noilla oli kiva kiipeillä. Sisäinen seikkailija pääs esiin. >3